søndag den 6. maj 2012

Glade sommertoner








Disse glade sange har hele weekenden kørt på repeat hjemme i min stue, synes de er fulde af god energi og giver mig automatisk et lille smil på læben :-) Fantastisk motivation inden en fest-og-farver-bar-vagt og god sommerinspiration! 

...

Efter en travl vagt på arbejde i går og først i seng kl. 07 i morges, kom jeg selvfølgelig ikke op til Fladbroløbet, som ellers havde været min plan :-( 
I stedet for løb jeg selv en tur efterfulgt af et smut i FW, da jeg fik rullet mig ud af sengen ved middagstid.

...

Der er intet så godt som en hjemmelavet smoothie i selskab med en skøn veninde, til lige at få vendt verdenssituationen på. Billedet er fra i fredags, inden vi skulle mødes med fire andre gode venner/kollegaer/kæreste og spise aftensmad :-) 




Jeg vil nu begive mig ud i køkkenet. 
- skal forsøge at lave pizza til mig og manden i aften. 
Det kan ikke være så svært :-)

Fortsat god søndag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar