fredag den 10. august 2012

090812

Denne her hue er et must på min næste skiferie ;o)

Billede fra i går aftes på Ocean Drive :)

torsdag den 9. august 2012

tirsdag den 7. august 2012

We finally reached our destination

Langt om længe nåede vi frem til Miami :-) 
Vi ankom i går aftes og har brugt hele dagen på at dase ved poolen i høj solskin. I aften har vi handlet ind til at lave lidt lækkert mad hjemme i lejligheden og så står den ellers bare på hygge og måske hooker vi op med nogle venner fra Randers, som rejser hjem i morgen :) 
Tjek lige nogle fantastisk omgivelser vi befinder os i. Udsigten fra lejligheden taget for et øjeblik siden kl. 20 lokal tid. Der er ikke noget at klage over! Elsker det her sted!


Som I nok kan se på billedet ovenfor var min bedre halvdel ikke synderligt tilfreds med min præstation søndag morgen, der gjorde at vi ikke nåede vores fly og pludselig fik foræret 7 timers ekstra ventetid  ved vores connecting flight i New York dagen efter. Men trods den lange tur holdt vi da humøret nogenlunde højt :)

.. Og når man så oven i købet kan fordrive ventetiden i lufthavnen med en lækker muffin fra starbucks hjælper det lidt på situationen :)


Birthday-party

Lidt billeder fra lørdagens fødselsdagsfest i selskab med en masse dejlige damer <3
Fantastisk lækker kage og hjemmelavet is til dessert :)

Sarah, Maja & Jeg.

Michelle og 2x Pernille :)

Den yndige fødselar og Bene <3

Da alkoholen begyndte at tage over ;o)

Fest og farver på Daisy ;)

.. Somebody was on fire :P
Det var en utrolig dejlig aften, som jeg var ret ærgelig over at måtte forlade allerede kl. 04.

søndag den 5. august 2012

Guess where Im going?

 Miami, South Beach!!
Men ...
Efter en vild og tovlig tøsefest for Nanna i går aftes, der selvfølgelig endte med en ret sprittet tur i byen, kom jeg hjem lige sent nok, taget i betragtning af at jeg hverken havde fået søvn eller pakket og skulle køre til Kastrup og flyve derfra kl. 10.45.
Da vi så ankom til lufthavnen, var vi lige præcis 3 forbandende minutter for sent til check-in - og så var det bare ærgeligt. Der var ingen mulighed for at komme med flyet!! Hvor er det dumt, drøn irriterende og bare SÅ TYPISK mig. Aaargh!


I stedet for måtte vi mod betaling ændre afgang til i morgen tidligt, men ender så med at få to ekstra dages ferie i sidste ende. Så mon ikke det nok skal gå :)


Hvis man skal finde noget positivt i det, kan vi da glæde os over at vi nu kan tilbringe lidt tid med min familie som vi spiser og overnatter hos herovre :)
Nu glæder vi os bare endnu, endnu mere! 
Kan næsten ikke vente, glæder mig helt sindsygt til at koble 100% fra og komme helt ned i gear. Hygge, sole og nyde tosomheden med min skat. Det bliver så dejligt når vi endelig er fremme! 

Sider lige og ser lidt billeder og gode minder fra sidste års tur.



















lørdag den 4. august 2012

Lørdagslunch

Hej sweethearts.
Så er jeg endelig oppe og i gang efter endnu en forrygende aften og nat på vores lille dansebar med skumfest og hele balladen. Drøn hyggeligt med alle de der kiggede forbi :)

Jeg har lige fået en frokost sammen med min far og vil nu begive mig ned i FW og forbrænde lidt kalorier. I aften står den på fødselsdagsfejring af min skønne veninde Nanna, som garanteret også ender en tur i byen :D 
Stort tillykke sugarpie <3