Miami, South Beach!!
Men ...
Efter en vild og tovlig tøsefest for Nanna i går aftes, der selvfølgelig endte med en ret sprittet tur i byen, kom jeg hjem lige sent nok, taget i betragtning af at jeg hverken havde fået søvn eller pakket og skulle køre til Kastrup og flyve derfra kl. 10.45.
Da vi så ankom til lufthavnen, var vi lige præcis 3 forbandende minutter for sent til check-in - og så var det bare ærgeligt. Der var ingen mulighed for at komme med flyet!! Hvor er det dumt, drøn irriterende og bare SÅ TYPISK mig. Aaargh!
I stedet for måtte vi mod betaling ændre afgang til i morgen tidligt, men ender så med at få to ekstra dages ferie i sidste ende. Så mon ikke det nok skal gå :)
Hvis man skal finde noget positivt i det, kan vi da glæde os over at vi nu kan tilbringe lidt tid med min familie som vi spiser og overnatter hos herovre :)
Nu glæder vi os bare endnu, endnu mere!
Kan næsten ikke vente, glæder mig helt sindsygt til at koble 100% fra og komme helt ned i gear. Hygge, sole og nyde tosomheden med min skat. Det bliver så dejligt når vi endelig er fremme!
Sider lige og ser lidt billeder og gode minder fra sidste års tur.