Shorts: H&M, Top: Pieces, Shoes: Converse Platforms
søndag den 2. juni 2013
Laid back sunday
Min søndag har i dag gået ud på at lave så lidt så muligt. Og det er lykkedes mig ganske godt! Var hjemme i seng efter en god diskovagt kl. 7.30 i morges og da jeg vågnede hen på eftermiddagen stod den på brunch med min veninde Nanna og efterfølgende har jeg været som klistret til sofaen med tv, bloglæsning og modemagasiner. Det er skønt for en gangs skyld! :)
Alt det praktiske jeg burde få lavet, må vente til jeg engang får lyst. Håber I har haft en god weekend?
xxx Emilie
lørdag den 1. juni 2013
Outfit
Mit outfit fra i går så sådan her ud. Efter arbejde var jeg med til at gå modeshow for Pieces sammen med en flok søde piger :) Senere på aftenen var Mark & jeg med et hold venner inde at se Hangover III i biografen - filmen efterlevede samme humor-standard som de to foregående film, så hvis du kunne lide dem, vil jeg klart anbefale dig at tage ind og se den tredje i rækken også :0)
Abonner på:
Opslag (Atom)













