tirsdag den 17. juli 2012

I dag ..


.. lå denne lille pakke i min postkasse :)
I morgen kan i få lov at se hvad den indeholder. 
- Om lidt får jeg nemlig besøg af Trine & den solbrune Sarah der netop er vendt hjem fra ferie :)
Glæder mig til at se mine to piger! <3

Kan I ha' en dejlig aften.

mandag den 16. juli 2012

Six pair of shoes ..

 ... der alle gerne måtte flytte ind hos mig 
- og netop er blevet tilføjet til min akut-ønskeliste.







Alle lækkerierne er fundet på ebay.

/Emilie


lørdag den 14. juli 2012

I går

I aftes havde jeg dejligt besøg af Trine, Maja og Nanna :)
I stedet for skrækfilm i anledningen af fredag d. 13. hyggede vi med brownies, is, jordbær og tøsesludder.. Mmmh.

...


I dag har jeg bare puttet på sofaen efter dagens træning sammen med Mark :) 
Og natten skal i mit tilfælde tilbringes bag baren igen. Party-mode on! :D

Det kan være svært at have en positiv indstilling til sommeren, hvis man ikke har nogen rejseplaner og skal være hjemme i det triste, danske vejr - når alt man drømmer om er en stegende sol, blåt vand og en cozy hængekøje ..


Vi har ikke lavet nogen rejseplaner i år, men hoooold k*ft hvor har jeg bare lyst til at pakke kufferten og hive min kæreste med et varmt sted hen, når regnen siler ned af ruden som den gør igen i  dag .. 


Men mon ikke man kan få en god sommer alligevel? :) 
Er der nogle læsere der skal nogle spændende steder hen denne sommer?


/Emilie

fredag den 13. juli 2012

Call me maybe ..


Vil lige vise jer dette fine, blomstrede telefonrør jeg fik i sponsorgave fra Antony Morato, da vi var i Berlin
Cool, sommerligt og retro - I like :)

torsdag den 12. juli 2012

Oprydningsdag

Jeg elsker orden, men hader at rydde op - specielt i mit tøj. 
Dog har jeg brugt lidt af dagen på at få ryddet op i mit tøjværelse. Her får i lige et lille kig ind i et af mine skabe med bukser og jakker :)


Sidder lige og ser tv-programmet "ekstrem fed" på tv3 ..  Jeg synes det er sørgeligt og synd for de mennesker der ikke passer på ders krop - men har samtidig også stor respekt for de som bare knokler og kæmper mod kiloene for at nå deres mål.

Programmet gav mig lige lidt motivation til selv at hoppe i træningstøjet og en tur i fitnesscenteret, så der går turen hen nu ..
I aften skal jeg til spisning hos min storebror sammen med min søster og far. Det glæder jeg mig til :)