mandag den 13. maj 2013

Nox Camp 2013



Hele søndag tilbragte jeg med en masse søde mennesker fra Nox diskoteker fra hele landet. 
Det var nemlig blevet tid til dette års Nox Camp. 
(Læs evt. lidt om hvad vi lavede sidste år her

Formålet med dette teamwork-kursus der blev afholdt på det store område kaldet I Dare You, i en skov ved Viborg, var at lave en lejr hvorfra vi sidst på dagen skulle servere en 3-retters menu bestående af tarteletter, ørred med grøntsager og risengrød til dessert.

Men for at få fat i alle de forskellige ingredienser skulle vi ud til en masse forskellige poster. Der skulle bl.a. klatres, dykkes, malkes en ko, fanges fisk med de bare næver, slagtes en høne, bygges en sæbekassebil og meget meget andet.
Det mest grænseoverskridende var for mit eget vedkommende at vi skulle stikke os selv med en kanyle i låret. En meget syret og speciel oplevelse.
Line, Pernille og jeg tidligt søndag morgen i bussen. 
Det seje Team 10!
Haha, Malkekoens yver trængte jo alvorligt til at blive tappet.
Det var ret skægt indtil en fra vores hold skulle drikke en halv liter
frisk, men varm mælk. Der blev det sgu lidt klammo, men koen var meget sød..

Der laves tarteletter på grillen :-)
De søde piger Ajla & Linda klar til at give den gas til 100 meters sæbekasse-løb :0)
Sidst på aftenen samles vi alle om et stort bål, hvor dagens resultater
blev offentliggjort og alle holdene skiftevis fremførte lidt underholdning.

En sjov og lærerig dag, der medvirkede til en fantastisk nats søvn til i dag :o)

Zebra Stænger

Dagens outfit med skønne zebra leggins, 
neon på fødderne og Le Grenier blazer :-)


lørdag den 11. maj 2013

Besøg af hygge-hunden

Skønt med en arbejdsfri-weekend og tid til hygge med min lille muff :-)
Til de af jer der ikke ved det, bor min hund til dagligt hjemme hos min mor, så jeg har ham kun en gang i mellem når det lige passer ind. Med en travl hverdag, kan det nemlig ind i mellem være svært at få ordentlig tid til den lille bandit, så det fungerer yderst fint for mig. Jeg savner ham dog alligevel altid lidt når han ikke er her :-)


New In: Floral printed shorts



Keep the doctor away!


Dagens juice består i dag af følgende simple ingredienser:
 3 æbler, 5 gulerødder, 1 appelsin, en god håndfuld spinat og lidt ingefær (halvt så stort stykke som på billedet)

torsdag den 9. maj 2013

Fridag med tøserne

Hello! Det er tid til et sendt indlæg her på bloggen :-)
Jeg har tilbragt hele Kr. Himmelfartsdag i selskab med de skønneste veninder på besøg i Sønderbronx hos the one & only, Bene - Ren råhygge!

Den stod på den lækreste brunch, en dejlig lang gåtur ved stranden, sofahygge og sidst men ikke mindst lækre is på havnen fra Vaffelhuset. En fantastisk måde at tilbringe sin fridag!

Synes sgu jeg er ret priviligeret at have en håndfuld af de aller bedste veninder der findes <3


mandag den 6. maj 2013

Energiforladt mandag


Så har mandag endnu en gang sneget sig ind på mig med lynets hast. Synes dagene flyver afsted pt. Kunne godt bruge et par ekstra timer i døgnet for tiden.
 Energien er på ingen måde tilstede i min krop i dag, og jeg har netop udskudt træningen i to timer. Længe leve overspringshandlinger. 
Men må hellere tage mig sammen og komme afsted nu.
Jeg skal i øvrigt endelig ned og se en ende på månedens Squat-Challenge som i dag afsluttes med 250 stk. Det er vitterligt det eneste lyspunkt i dag (så snart det er overstået) Synes sgu de har været stride de sidste dage :o)

Er der nogen af jer der også har taget hul på squat-challengen i kampen om en smækker mås til sommer? Og i så fald hvordan går det?