torsdag den 28. februar 2013

Favoritblogs #3


Som jeg tidliger skrev vil jeg også dele mine yndlings mad/opskrift blogs med jer :-)
De kommer her ..

Hos Cute Carbs, som jeg tidligere har præsenteret jer for, finder jeg altid masser af fantastisk inspiration, når der skal syndes :) Klik ind her!
Low Carb Lækkerier byder på en masse spændende opskrifter til når der skal syndes, men med god samvittighed. Find den her!


TwinFood som ikke kun deler dessertopskrifter (det er sjovt nok bare de billeder der tiltaler mig mest), byder på en masse interessante opskrifter hvad end det er til madpakken, forretten eller måske til lækre snacks. Der er noget til enhver anledning. kig ind her!
Klik forbi her for at besøge den skønne blog Food Fanatic, der byder på alverdens lækre opskrifter der en super lette at surfe rundt i med en meget overskuelig oversigt. Det tæller også op!

Igen vil jeg meget gerne høre fra jer, hvis I kender en god blog der er værd at dele :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar