mandag den 2. juni 2014

Texas day one


Hello out there
Jeg vil bare lige gøre opmærksom på, at jeg de næste 14 dages tid hovedsagligt kommer til at vise billeder og oplevelser her fra Texas,  - bare lige så I er advaret ;-)

Vi ankom sent lørdag aften lokal tid efter en laaang flyvetur fra Billund til Amsterdam til Detroit og sidst til vores endestation Austin.

Hotellet vi bor på er inkl. morgenmad, et lille poolområde samt et lille fitnessrum, så på det område er jeg godt tilfreds. Jeg har også fået en sød roomie, og sammen deler vi en lejlighed med køkken, bad og opholdsstue og så har vi hvert vores soveværelse, så det er skønt! :)

I går var vi til et kort introduktionsmøde og derefter skulle vi på tur til Bullock Texas State History Museum efterfulgt af en velkomstmiddag på Salt Lake Barbecue. Om aftenen var vi ude at se en Round Rock Express baseball kamp på the Dell Diamond Statium.

Om lidt skal jeg i skole, så jeg må hellere slippe tasterne. Ha' en dejlig dag :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar