torsdag den 24. juli 2014

Sommer i Fitness Studiet

Fitness Studiet, stedet hvor jeg pt. tilbringer det meste af min tid :) Billederne er efter mine træninger den sidste uges tid, hvor jeg både har haft tid til at træne med Mark og med Gitte Johansen som er Personlig træner nede i centeret. Vi går virkelig og hygger os sammen og sparer med hinanden i løbet af dagen og det er simpelthen så skønt og lærerigt. 
Jeg føler virkelig at det er et kæmpe privilege at kunne kombinere mit arbejde med min fritidsinteresse, som jeg kan dernede. Føler mig ekstremt heldig :)
Efter industriferien, starter jeg på fuldtid I Fitness Studiet  og får samtidig mulighed for at færdiggøre min uddannelse som Handelsassistent dernede, så det bliver virkelig dejligt! :)

Hele sommeren skal dog ikke bruges i et varmt træningscenter, jeg har nemlig lige bestilt flybilletter til os, så vi kan komme ned og nyde solen på Ibiza om små 10 dage. Jeg glæder mig så meget til nogle dage med ren afslapning og kærestehygge!



2 kommentarer:

  1. Hej Emilie :)

    Super fin blog du har dig. Har fulgt den længe efterhånden :D
    Jeg tænkte på, om der nogensinde kommer en update på din træningssituation? Her tænker jeg på om du nåede dine mål, da du trænede med en personlig træner? og har du ellers et specielt mål med al den træning? :-)

    Knus Signe

    PS. dejligt med indlæg med inspiration til træningstøj!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Signe :)

      Mange tak skal du have, og dejligt at du følger lidt med i hvad jeg render og laver herinde :)

      Ja det vil jeg meget gerne give en lille opfølgning på. Jeg skrev faktisk ganske kort om det da forløbet sluttede, men det kunne vist godt have fyldt lidt mere herinde. Kig forbi i løbet af weekenden, så skal jeg se om jeg kan give et lidt mere klart billede af hvordan min træningssituation ser ud nu :)

      Ha' en skøn sommer.

      Mange knus fra E <3

      Slet