fredag den 28. december 2012

Christmas presents #2

Til de nysgerrige der gerne vil vide hvad Mark og jeg gav hinanden i julegave i år kan I se det her :) 

Udover det fine pulsur som jeg viste jer i forrige indlæg, havde manden i mit liv endnu en gang været kreativ og ikke mindst gavmild med pakkerne. Efter at have flået flere forskellige lag gavepapir op og undervejs bl.a. stødt på en fræk lille "lommelærke" fandt jeg dette fine gavekort inderst inde til en uges skiferie i Val Thorens i Frankrig! Billederne derpå er af os selv fra vores kør-selv-tur dertil sidste år! 
Manner hvor jeg glæder mig :D 
Meget pudsigt var det så, da han kort tid efter åbnede en pakke fra mig hvor der lå et nøglebundt fra det hotel vi dengang boede på, som vi ved en fejl havde glemt at aflevere ved afrejsen. Sammen med nøglerne, var der en besked til ham om kunne tænke sig at tage med til Frankrig for at aflevere nøglerne og stå på ski/snowbord med mig i det nye år - og i så fald ville jeg forære ham et liftkort :o) Heldigvis var svaret ja :P


Derudover gav jeg ham bogen "Stenalderkost" af tv-kokken Thomas Rode, et par bordeaux converse sko til samlingen og flot nyt bestik. (jeg var lidt snu mht. bestikket, det vidste han nemlig ikke at vi han manglede, hæhæ)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar