søndag den 2. december 2012

Nye negle fra ColourCat

Hej med jer :)
Min veninde Trine & jeg havde en rigtig hyggelig søndag eftermiddag ude hos ColourCat i dag, hvor vi fik lavet de fineste negle! Jeg er simpelthen så tilfreds med resultatet :-)
Det er virkelig skønt at have ekstra pæne negle her op til jul og nytår og det giver en følelse af velvære og skønhed at få gjort ting som disse. Så jeg er en ekstra glad pige i dag! 

Den varmeste anbefaling herfra, hvis dine negle trænger til at stråle! 
... 

Book en tid ved Catarina Hjulmand på tlf. 26361371.
Du kan også se også hendes profil på instagram @colourcatnails for masser af inspiration eller besøge hjemmesiden www.ColourCat.dk, hvor du bl.a. vil finde priser samt adresse.



Som I kan se, har Cat et hav af fine forskellige farver, og dette er dog kun en lille del af udvalget - jeg kan næsten ikke vente til at jeg skal ud og prøve nogle af de andre flotte farver af :) 

Med mig hjem fik jeg også en super lækker håndcreme fra alessandro, der dufter fantastisk og passer lige ned i håndtasken :o) Det er specielt super vigtigt med ekstra pleje til hænder og fingre her i den kolde vintertid, så man slipper for de tørre poter sidst på året ;)

Love E.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar