lørdag den 13. april 2013

Tip: & Other Stories

Jeg vil virkelig gerne tippe mine søde læsere om noget nyt og vanedannende jeg lige har opdaget! :-)

Det drejer sig om H&M's nyeste koncept store: & Other Stories.
Konceptet bugner af lækre produkter med fokus på helheden, med alt fra tøj, sko og accessories til make-up, dufte og hudplejeprodukter.

Desværre for os jyder er butikkerne pt. kun at finde i København, Barcelona, Berlin, London, Milano, Paris og Stockholm. Men så er det godt at der til os andre findes webshoppen stories.com
Besøg shoppen online ved at klikke her!
Attention: Hvis du pt. har lavvande på kontoen, vil jeg anbefale dig at vente med at klikke ind forbi - for jeg lover dig du bliver fristet. Jeg er allerede hoppet i fristelses-fælden med begge ben og bestilt et par nye sko.. (undskyld bankdame, jeg ved godt jeg er strid i øjeblikket, hæhæ)
Jeg har lige lavet denne lille inspirations-kollage med nogle af
 alle de ting jeg allerede har forelsket mig i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar