mandag den 1. april 2013

Påskefrokost gone crazy ..


Lige som jeg i min indre dialog netop havde aftalt at nu skulle jeg cutte ned på det dersens skide alkohol, valgte jeg i går, på en høj hellig palmesøndag at klaske mig sådan i hegnet at mit hoved ikke andet end svimler og det prikker for mine øjne her til morgen .... Fy føj da! Det er så typisk mig, at der aldrig er særlig langt fra "bare ned og kigge og ha' en enkelt" til "mega-tequila-brandert". Og jeg gør det fucking hver gang. Den er stensikker ... 
Nå anyway, så var det i hvert fald en super grineren aften. Vi holdte branchefest på disko for alt personale, stamgæster og andre venner af huset fra CD Randers, CD Skive og CD Brønderslev og det gik som sædvanlig kun i en retning ... ned!

Men ja, påsken blev da i hvert fald fejret med manér og jeg er netop blevet mindet om at jeg skal til et Barcardi-kursus om et par timer ... FML det kan jeg ikke overskue. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar