mandag den 7. oktober 2013

NFL Game

Hello there!

I fredags ankom Mark & jeg til Miami hvor vi i år holder efterårsferie.
Weekenden har været skøn med både træning, solbadning, shopping og god mad. 
Søndag spillede Miami Dolphins på hjemmebane på Sun Life Stadium, så der tog vi ud for at opleve stemningen og se kampen. 
Jeg har før været inde at se en baseball kamp i LA, men det var min første amerikanske footballkamp, så jeg glædede mig ret meget. Egentlig siger selve sporten mig faktisk ikke det store og jeg kender knapt reglerne, men Mark fik sat mig ind i reglerne i grove træk i taxaen derud, så jeg i det mindste fattede lidt af hvad der foregik på banen ;-)

Der var det vildeste set-up udenfor arenaen inden kampstart og alle familierne og fans grillede og ladede op til kampen på det gigantiske stadion. Super hyggeligt at opleve en ægte amerikansk stemning og søndags-tradition.


I pausen optrådte Gloria Gaynor med sit hit fra 1978, "I Will Survive" til fordel for brystcancer. Med sig på banen havde hun udover Miami Dolphins Cheerleaders også adskellige små cheerleaders i pink tøj. Det var ret sødt :-)



Desværre løb modstanderne Baltimore Ravens 
med sejren denne gang, men det var nu en super god dag alligevel :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar