onsdag den 11. december 2013

11.12.13


Hej søde læsere! 
Ville lige kigge ind efter en lang, travl og god dag.
Efter en lettere hektisk arbejdsdag, blev der trænet med min søster og efterfølgende var jeg til møde om et super spændende projekt, som der er blevet arbejdet ret intenst på de seneste to uger. Jeg glæder mig rigtig meget til at fortælle jer meget mere om det en af de næste par dage, når jeg har mere energi :)

Nu vil jeg snuppe et afsnit ad SATC-julekalderen inden drømmeland kalder. Sov godt!

Fælleskram fra Emilie

2 kommentarer:

  1. Hej Emilie :)
    Jeg er stor fan af din blog!
    Har du måske lyst til at lave et indlæg om dine bud på nytårskjoler?
    Det kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre og tror der er mange der mangler inspiration!

    Vh. Anna Kathrine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna Kathrine

      Hvor skønt at høre, tusind tak! :)
      Jeg har ikke selv fået kigget på nogle kjoler endnu, men skal nok smide et par bud herind i løbet af weekenden, når jeg lige får tid til at kigge efter en.

      Vh. Emilie

      Slet