onsdag den 18. december 2013

Gaven til manden der har alt??

Så er vi her igen; mindre end en uge til juleaften og jeg er først lige startet på juleindkøbene i dag. Same story, different year!
Jeg fik dog klaret alle gaverne i dag, pånær gaven til min kæreste og min storebror. Er det kun i min familie eller kan det virkelig passe at fyrer aldrig rigtig ønsker sig noget?
Synes sgu det er svært .. Men min erfaring siger mig at bløde pakker altid falder i god jord, så her får I lige lidt inspiration, hvis nogen af jer skulle sidde i samme situation som mig :)

Alle delene kan findes på Hardcasa.dk, som i øjeblikket har masser af gode tilbud og fri fragt resten af året. Hvis du bestiller inden torsdag d. 19/12 kl. 13.00 leveres pakken med garanti tidsmæssigt til at komme under juletræet :)



1.her 2.her 3.her 4.her 5.her 6.her 7.her 8.her 9.her 10.her 11.her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar