torsdag den 3. april 2014

Nye udfordringer


Hello kære blog!
Det er med blandede følelser, at jeg kan fortælle jer her på bloggen om min nuværende jobsituation.

I sidste uge blev jeg opsagt fra min nuværende arbejdsplads, hvor jeg jo har været ansat som handelselev det sidste års tid. Kontoret jeg har siddet ved i Randers skal desværre lukke ned, så jeg har haft sidste arbejdsdag i går.. Det føles meget mærkeligt at det hele pludselig stopper så brat og jeg pludselig bliver kastet ud i situation, som jeg ikke lige havde set komme.

Trods en temmelig presset tid, vælger at tage det hele med en positiv indstilling og håber på at der venter mig noget bedre derude :)

Så kender I, søde læsere, en virksomhed der kunne være interesseret i at hjælpe mig med at færdiggøre de sidste 10 mdr. af min uddannelse, må I meget gerne lade høre fra jer. Jeg har erfaring inden for e-handel og modetøj, men er åben overfor alle muligheder. På forhånd tak!

xo Emilie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar