lørdag den 5. april 2014

Rice Paper Veggie/Chicken Rolls


Jeg er taget på weekend i København for at besøge min veninde Benedikte. - Vi skal bare tøsehygge med god mad, shopping, en bytur og hvad der nu ellers hører med :)

I går slentrede vi en tur på strøget, spiste frokost på Palæo restauranten i Pilestræde og handlede ind til et vietnamisisk-inspireret  aftensmåltid, som B introducerede mig for :)

Som I kan se på billedet, fik vi grøntsagsfyldte rispapirs-ruller (friske forårsruller) med kylling og verdens bedste soya/peanutbutter dip til. Det var dødlækkert og det er helt sikkert noget jeg kommer til at lave igen en anden gang.

God weekend derude!


2 kommentarer:

  1. Det er SÅ lækkert! Steg evt. kyllingen i en blanding af peanutbutter, soya, sambal olek el. hakket chili, sesam og lime. Jeg plejer også at dyppe dem i sweet chili sauce og soya, og så elsker jeg når der også er avokado i. Det er helt klar en af mine livretter!
    Blandede I bare peanutbutter og soya sammen og dyppede det i, eller hvordan? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida :)

      Ja det smager SÅ skønt!
      Her til aften forsøgte jeg at stege min kylling som du foreslog - intet mindre end fantastisk smager det :D

      Kunne godt forestille mig at det er lækkert med avocado også :)

      Vi puttede bare peanutbutter/soya-dippen ind i rullerne, så det var lidt lettere at styre ;)

      Venlig hilsen Emilie

      Slet