torsdag den 29. november 2012

Day dreaming about summer

Jeg sidder her indenfor og drømmer mig lidt væk til varmen i dag. Men ikke bare til et hvilken som helst sted - men til Ibiza

Jeg var der to gange sidste sommer - en uge med min mand og en uge i selskab med seks dejlige veninder. 
Efter min mening er det helt klart Europas mest ultimative ferie-destination. Er så glad for at Mark har introduceret mig for paradiset og lykkelig for at have det som "second home". 
Ibiza har virkelig alt: den charmerende spanske stemning, skønne strande, gode shopping-muligheder, kultur, fantastisk lækkert mad og ikke mindst verdens største og vildeste natklubber!
Der er både plads til romantik og til vild abefest, hvilket jo umiddelbart er en ganske udemærket kombination for mig ;o) hæhæ.
  

På de to uger jeg har været der, har jeg uden tvivl haft nogle helt uvurderlige oplevelser med bl.a. Pool-party, bådtur, koncerter med henholdsvis P.Diddy, Bob Sinclar og Swedish House Mafia. Afslapning og hygge under den varme sol og de smukke palmer, shopping og ekseptionelt god mad. 

Så hvis du endnu ikke har haft oplevelsen af dette mode-og-festmekka af dimensioner, vil jeg lige smide en varm anbefaling!


Please take me back to wonderful Ibiza! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar