mandag den 19. november 2012

Friheden er tilbage


I dag har simpelthen været en glædens dag for mit vedkommende. Intet mindre. Jeg har længe set frem til at færdiggøre mit hgs-forløb, som jeg jo har været i gang med de seneste 3 måneder. Jeg afsluttede i dag min eksamen med et 7 tal og en 10'er for min afsluttende IT-opgave. Så jeg er glad og godt tilfreds :) 
Hele skoleforløbet har generelt været spændende og jeg tager en masse ny og nyttig viden samt en masse nye bekendtskaber med mig videre i bagagen. Jeg synes tiden er fløjet afsted og er nu klar til et nyt kapitel i mit liv - men først skal den tilbagevendte frihed lige nydes lidt først!
...
Efter eksamen i morges lagde jeg ud med en god solid omgang træning med min veninde Sahra, derefter fik vi frokost og bagte nogle helt fantastiske protein müslibare (jeg smider en opskrift op til jer lige om lidt). Her til aften skal jeg ses med min storebror, der kigger forbi til lidt aftensmad. hygge hygge!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar