torsdag den 15. januar 2015

Konkurrence: Vind Eyelash Extension hos Style Lash

Hej piger!
Som jeg lovede Jer igår, er det i dag blevet tid til en lille januar-konkurrence her på bloggen :-) 

I samarbejde med Tina fra Style Lash i Randers, har jeg nemlig fået lov til at udlodde egavekort til en valgfri behandling af eyelash extension til en af mine søde læsere. 

Så hvis det skal være din tur til at lægge mascaraen på hylden, ligesom jeg har gjort, så se med nedenfor, hvordan du deltager i konkurrencen. 
Konkurrencebetingelser:

1. Tryk "Synes godt om" StyleLash på facebook her

2. Skriv en kommentar her til indlægget med dit navn 
(Husk at tilføje din e-mail, så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis du er den heldige vinder)

I kan læse mere om behandlingerne hos Style Lash i nogle af mine tidligere indlæg her og her.

I kan ligeledes læse mere om de forskellige behandlinger på stylelash.dk  og ellers må I selvfølgelig hellere end gerne stille spørgsmål til mig, hvis I måtte have noget at spørge om.  
Så held og lykke tøser - vinderen offentliggøres her på siden søndag den 25. januar.

xoxo 

38 kommentarer:

  1. Åh hvor kunne jeg godt tænke mig at vinde <3 Jeg når ikke mascara hver dag længere pga babyboy! Selvforkælelse OG kunne ligge mascaraen helt væk, ville være så fantastisk for mig <3 .... Knus fra Mette, i Skive :-* min mail: MetteChristensen88@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker konkurrence! Det ville jeg elske at vinde :D

    SvarSlet
  3. Lige en konkurrence for mig! Jeg vil rigtig gerne prøve det efter at have set hvilket flot resultat det giver (Y) :-) Lækker konkurrence! Min mail er: Linebrochmann@hotmail.com :-)

    SvarSlet
  4. Fed konkurrence! Kunne godt bruge sådan en omgang!

    farmville95@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Det kunne bare være så lækkert! Jeg skal snart på ferie, og det kunne være så skønt at rende rundt på stranden uden pandaøjne :-) Og så ser det bare vildt godt ud med lange øjenvipper!

    Min mail er: stine.johansson@sol.dk

    SvarSlet
  6. Efter et mislykket forsøg ved et virkelig ringe sted i Århus - hvor alle mine vipper knækkede af og stadig er korte. Kunne det være SÅ lækkert at få en opfyldning, så jeg kan føle mig lidt feminin igen :-)
    kristinalund@outlook.com

    SvarSlet
  7. Julie Gosmann Christensen15. januar 2015 kl. 23.37

    UH! Det er lige, hvad jeg godt kunne bruge til min søsters bryllup! :)

    Email: julie.gosmann@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Navn: Line Bonde. Ville jeg virkelig gerne prøve, det ser så fint ud :) Min mail er: Line_Bonde11@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Maria Cecilie Sørensen16. januar 2015 kl. 06.53

    Alt for lækker konkurrence! Min mail er mariacecilie1707@gmail.com :-)

    SvarSlet
  10. Super lækker konkurrence! claraertmann@hotmail.com :-))

    SvarSlet
  11. Navn: Emma Kaas
    E-mail: emmakaas@gmail.com

    SvarSlet
  12. Navn: Ninna Hansen
    e-mail: ninnahansen92@gmail.com

    SvarSlet
  13. Kunne være lækkert :-)
    Louise Rou
    louiserou_1111@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Sofia Elsberg
    Sofia.elsberg@live.dk

    SvarSlet
  15. ÅRH hvor fedt!! Perfekt til min makeup-frie januar. Men selvom huden får lov at få luft og detoxe, vil jeg jo stadig gerne tilføje lidt glam 😉

    SvarSlet
    Svar
    1. - og min mail er eva_sjaelland@yahoo.dk

      Slet
  16. åh, sikke en lækker konkurrence! Kunne være så skønt at slippe for mascaraen hver morgen! :)
    michelehundborg@outlook.com

    SvarSlet
  17. Fed konkurrence. Det ser super flot ud på dig Emilie. Gad da godt få sådan nogle flotte øjenvipper 👏.
    Rikke Würtz
    Mail: klaus-rikke@privat.dk

    SvarSlet
  18. Kunne være fedt at vinde! Har længe gerne ville prøve det! :-) trine91_andersen@hotmail.com

    Hilsen Trine Sofie.

    SvarSlet
  19. Håber at vinde, da jeg pr. 1/2 starter som operationssygeplejerske (som er mit drømmejob), og da øjnene er det eneste man kan se for kittel, mundbind og hue, ønsker jeg mig inderligt et sæt eyelash extensions :)
    Mail: lotte_juul@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Har SÅ længe haft i tankerne at få lavet de fine vipper, dog har hullet i budgettet bare ikke været der endnu..
    Det kunne da være for lækkert at få lov at vinde så jeg kan komme i gang! Tror på at det må være vanedannende når man først er i gang :P
    Knus Julie
    Julie-ep@hotmail.com

    Ps. Tak for en god blog jeg efterhånden har fulgt med på i et stykke tid. Super god inspi, ideer osv :)

    SvarSlet
  21. Kunne være en god start på året. Jeg krydser fingre :-)
    Henriette.beider@gmail.com

    SvarSlet
  22. Lækker konkurrence & dejligt med lidt selvforkælelse :) Og skøn blog at følge med på.
    tiachristensen@outlook.dk

    SvarSlet
  23. Agnetefv@gmail.com

    SvarSlet
  24. hvor ku det være lækkert at vinde!!!
    emmaliehermansen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Tommel op, for endnu en lækker konkurrence! Og hvor ville jeg føle mig heldig, hvis jeg fik lov at afprøve så fine vipper :) cbgaarden@gmail.com

    SvarSlet
  26. Mette Vang Horn
    mettevanghorn@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Jaaaa tak! :)
    rikkechristiansen@hotmail.com

    SvarSlet
  28. April Bækgaard Skjødt20. januar 2015 kl. 04.17

    Kunne da være lækkert at vinde :-)))
    Min mail er; april.baekgaard@hotmail.com

    - jeg har liket StyleLash på facebook (Y)

    SvarSlet
  29. Åh lad mig være den heldige :D
    karoline_ulstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Michala Filtenborg
    Mail: bettemik92@hotmail.com (ja, den er lidt gammel og alternativ :-D)

    SvarSlet
  31. De så flot! Har overvejet det længe selv - så jeg prøver også lykken :) så kan det måske hjælpe mig til det sidste skridt ! :D
    ditz_jensen@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Kunne virkelig godt bruge sådan et sted når jeg tænker så meget <3
    nulle7777@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg har i mange år haft problemer med at min mascara "smelter" efter få timer. Jeg har prøvet et utal af forskellige mærker (også vandfast), så det ville være fantastisk at vinde en behandling hos Tina :-) .
    ditteoj@gmail.com

    SvarSlet
  34. Åh det ville passe mig perfekt!
    Slut med øjenvipper fra Matas hver uge!!
    Yazzer96@hotmail.com :-)

    SvarSlet
  35. Åh ville jeg gerne vinde :-) Simonekhansen@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Celia Kirkegaard, celiakirkegaard@gmail.com

    SvarSlet
  37. Åh det havde været så dejligt at vinde den her konkurranse ;)
    tiffany.herlev@gmail.com

    SvarSlet