lørdag den 27. juli 2013

I made it!

Dette bliver den sidste juice-opskrift jeg deler med jer i denne omgang. Efter at have forsøgt med 5-6 forskellige opskrifter dagligt i 3 dage, vil jeg efterhånden mene at Joe and his Fucking Juice godt kan gå hjem og lægge sig - jeg har fandme styr på mit shit nu :P haha.
Udfordringen toppede lige i går aftes, da vi var en tur i biografen med to hold venner og måtte takke nej til den sædvanlige giga-slikpose. Men vi klarede den og jeg er faktisk lidt stolt af at have udholdt juice-kuren hele 3 døgn. Jeg krydser fingre for at jeg er blevet godt rengjort indvendig nu ;-)

Om lidt bliver jeg hentet og så står den på tøsetur og forlænget weekend til Skagen med mine tre skønne veninder, det har jeg virkelig set frem til <3


Denne krabat indeholder:
1 appelsin, 1 banan, 1/2 citrus, 1/4 mango, 1 æble, 2 spsk. kvalitetsolie, isterninger, toppet med hørfrø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar