mandag den 1. juli 2013

Mango-Ananas Smoothie


En smoothie-kobination lavet af to af mine favorit sommerfrugter: Mango og ananas. Derudover har jeg tilsat lidt Cheasey yoghurt 0,1% med appelsin, ananas og mango smag, mums lige den ekstra energi jeg har brug for :-) 
...

Efter en suveræn diskovagt lørdag nat gik turen direkte søndag morgen afsted mod sommerhus med de kære diskofolk og i morgen (meget) tidlig går turen afsted til Fashion Week i Berlin med mit arbejde. Så jeg må hellere få pakket og hoppe i seng, så jeg kan være nogenlunde frisk til et par spændende dage. Mangler trods alt at få indhentet lidt søvn :-)
Husk i øvrigt at I stadig kan nå at tilmelde jer min konkurrence om en håndfuld fine neglelakker her - jeg trækker en vinder sidst på ugen, når jeg er hjemme igen :-)
Ha' det godt så længe.

Kh. Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar