fredag den 27. september 2013

10 facts om Emilie

"30 dages udfordring" - Dag 2
10 facts om mig


Okay, det har åbenbart været sværere for mig at følge denne 30 dages udfordring, end jeg umiddelbart havde troet. Men det er nu blevet tid til 10 nye random facts om mig. - Først måtte jeg dog lige genlæse indlæggene her & her, for at huske hvad jeg tidligere har fortalt jer :-)

1. Jeg er dansk mester i overspringshandlinger.
2. Mine veninder beskriver mig som dybt sarkastisk, meget direkte i sproget og betænksom. 
3. Jeg gør alting i sidste øjeblik, uanset hvor god tid jeg er i. 
4. Selvom jeg har adskellige tequila-branderter på CV'et, foretrækker jeg alligevel til enhver tid at drikke mig omkuld i det giftige stads, når anledningen byder sig.
5. Mit temperament holder ikke til at se reality-tv eller benytte offentlig transport. 
6. Jeg er lige så lidt begejstret for at gå til frisør som for at gå til tandlæge.
7.  Jeg synes at juice er stærkt undervurderet.
8. og skyr er ekstremt overvurderet.
9. Jeg er lidt freaky hvad angår bakterier og forsøger så vidt muligt altid forsigtigt at sparke døre op til butikker og lign. uden selv at skulle røre ved håndtag eller døre. 
10. Jeg havde mest af alt lyst til at finde på 10 sindsyge løgnhistorier til dette indlæg, men mine veninder talte mig fra det, da de mente det ville kunne skabe for mange misforståelser ;-)


Veninderne og den københavnske byliv kalder, så god fredag aften derude :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar