tirsdag den 3. september 2013

American College


 Godaften piger :-)
Jeg er netop kommet hjem efter en god gang træning og har min nye lækre sweat shirt på fra American College, som er et nyt mærke vi har fået ind hos hardcasa. Egentlig er det en herretrøje, men jeg kunne ikke lade være med at lade mig friste da jeg mærkede den bløde kvalitet. Virkelig lækkert at iføre sig efter en god workout. De sidste par dage har jeg trænet med min bror for at få lidt ny inspiration til min styrketræning, så det har været rart, men min krop er også godt øm allerede :-)
I morgen tidligt går turen til Tyskland med arbejdet, hvor vi skal arbejde fra de næste par dage. Så det er tidligt i seng i aften. Jeg skal bare lige tage stilling til om jeg rent faktisk stadig er sulten eller om jeg bare keder mig?! :-)

Go' aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar