søndag den 15. september 2013

Søndags Outfit


Søndagens outfit iført min nye flotte jakke :-)
Inden familie-fødselsdagen, var Mark og jeg ude at lure på lidt bolig, da der var åbenthus nogle forskellige steder. Der var dog ikke noget der var relevant for os, men det er altid meget interessant at komme ud og se nogle forskellige boliger og stilarter. 

Kan I i øvrigt se at jeg er blevet klippet? Jeg fik klippet nogle cm. af i onsdags inden en fotoopgave. Det var virkelig tiltrængt, eftersom jeg forsøger at undgå at blive klippet så vidt muligt. Hader det virkelig! Men så fik jeg til gengæld MEGET lige spidser for en gangs skyld.

I aften skal jeg i biografen og se gyser med min dejlige veninde Camilla. God aften til alle!  

2 kommentarer:

  1. Wauw, det ser virkelig godt ud. Da jeg så dit første post om jakken, var jeg lidt skeptisk om farven, men jeg er ikke længere i tvivl - virkelig lækker jakke, som klæder dig vildt godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, den skal nemlig lige ses på :-) Tusind tak for de søde ord Rikke.

      God søndag aften :)

      Hilsen Emilie

      Slet