tirsdag den 13. maj 2014

Dagens træning

Et lille glimt fra dagens træning i Fitness Studiet, som begyndte i morges med en lille fejring af min PT Thomas' fødselsdag inden det gik løs med en vanvittig omgang MetCon Workout med søde Line og 2 x Mark :-) 
Efter timen så ingen af os lige så friske ud som på billedet - vi blev alle top presset med to runder på 20 forskellige stationer i alt. Helt klart den fedeste form for konditionstræning efter min mening. 
Vi har netop dette kocept på tegnebrættet som et hold, hvor alle medlemmer af centeret også vil kunne deltage - glæd Jer! :)


I eftermiddags stod den på en omgang Sixpack Attack med en sal fuld af søde og energiske deltagere! 
Altid en sand fornøjelse som underviser :) Tak til alle der var med!


Det er vist på tide at jeg finder mig til rette på hovedpuden og får min søvn inden en ny og god dag i morgen. 
Sov godt derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar