mandag den 19. maj 2014

Glad Mandag


Godaften på bloggen, er I stadig oppe? :)
Jeg beklager at mine indlæg kommer så sent om aftenen for tiden, men denne uge bliver igen med et lidt stramt program. Jeg klager dog bestemt ikke over tilværelsen af den grund. Tværtimod!

Tidligt i morges fik jeg sendt kæresten afsted på en velfortjent ferie til Miami med nogle af hans disko-gutter. Er en lille smule mega misundelig, men jeg skal passe min skole i denne uge, så i morges var det endnu engang afsted til Århus Købmandsskole. 
Efter skole var det direkte ned i Fitness Studiet og forberede nye programmer til mine hold og så stod den på arbejde indtil kl. 20.
Da jeg fik fri, blev det tid til min egen træning efterfulgt af en lille 5 km. løbetur sammen med min far inden regnen meldte sin ankomst igen. Nu har jeg lige kørt en god bulgur-salat i skrutten og vil gøre mig klar til at krybe i seng og gøre klar til en ny dag i morgen.

Sov godt derude! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar