mandag den 26. maj 2014

God Morgen

Godmorgen, eller formiddag er det nok nærmere :-)
Jeg har haft en stille og rolig start på dagen, hvor jeg har sovet længe, set morgentv, spist morgenmad i sengen og snart skal tage mig sammen til at få klaret dagens gøremål og arbejde. Skal bare lige ligge lidt mere først, haha :D

Hele min søndag i går, blev brugt ude i de flotte omgivelser på "I Dare You"-skovområdet mellem Viborg og Skive, hvor jeg sammen med mine disko-kollegaer var på Nox Camp 2014.

Jeg har skrevet om hvad vi blev udsat for derude de sidste to år her og her, men denne gang var konceptet lidt anderledes end de foregående. Konkurrence var stadig nøgleordet, men i år skulle der kæmpes hold-mod-hold på i alt 8 forhindringsbaner. Der skulle bl.a. spilles paintball, drikkes ulækre smoothies bestående af eksempelvis levende melorme og græshopper,  spilles gummibåds-basketball, en tur i en iskold å, klatres og og sidst på aftenen skulle der laves tre-retters menu på bål og bygges en katapult. 
Det var endnu en gang en super sjov og udfordrende dag som heldigvis bød på fantastisk solskin hele dagen. 
Vi var afsted fra morgenen og først hjemme igen omkring midnat, så der er måske ikke så meget at sige til at jeg stadig er lidt søvnig :)

Ønsker Jer en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar