søndag den 24. august 2014

Hot Women of IG

Godaften i blogland.
Vi kan vist hurtigt blive enige om at instagram strømmer med mange lækre billeder. Billeder af mænd, kvinder, boliger, børn, mad osv. osv. Men i dag har jeg samlet et par stykker ud af de mange, mange feeds der tilhører smukke kvinder, som jeg dagligt følger på IG, for at dele dem med Jer der læser med derude. Jeg støder konstant ind i nye inspirerende mennesker på IG, men her har i mit bud på nogle at de hotteste kvinder på IG jeg følger lige pt. 

@negin_mirsalehi
Jeg kan ikke beslutte om det er hendes lange, smukke hår, imponerende garderobe eller utallige rejsedestinationer som fascinerer mig mest. Men hendes feed er i hvert fald et besøg værd, hvis du ikke allerede følger hende. 

@michaelawain
En blond bikini-babe, hvis krop og ansigt hele sommeren har prydet alverdens reklame-billeder for det populære bikini brand Triangle Swimwear. Og forståeligt er det, med hendes søde udstråling og flotte trimmede krop. Thumps up!

@steph_pacca
Jeg er kæmpe fan af hendes farverige galleri og ikke mindst hendes misundelsesværdige Nike-samling. Et fint sted at slå forbi for motivation og inspiration til træning.


@emilycocklin
En anden yndig dame, jeg godt kan lide at kigge med hos er denne blonde brite. Som også deler mange flotte outfits på hendes fine blog.


@markina
Dagens sidste anbefaling er denne russiske godte, Sasha, som jeg også vil anbefale jer at tjekke ud. Hun er sgu flot!

Er der nogle gode IG'er derude som I bedst lide at stakle løs hos? Så smid mig endelig et tip i kommentarfeltet. Det er jo bl.a. den slags ting en lazy søndag skal bruges på :) xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar