mandag den 25. august 2014

Projekt sundt hår


Hej piger (og drenge)
Som jeg tidligere har fortalt Jer om her, er jeg påbegyndt et lille projekt om at gøre mit hår så sundt og lækkert så muligt. Til den opgave får jeg hjælp af søde og dygtige Özge Dagdelen fra salon Coiffure Diamond. I dag var der allerede gået tre uger siden min sidste behandling, så det blev tid til endnu en forsigtig lille tur med saksen. 

Efter nogle uger med sol og saltvand i håret gør det virkelig underværker for mig at komme ind i stolen igen og få arbejdet nogle gode produkter dybt ind i håret for at genskabe glans og styrke. Produkterne Özge behandler mit hår med er den fugtgivende og genopbyggende shampoo og balsam fra Moroccan Oil efterfulgt af den skønne hårmaske, som jeg også tidligere har vist jer. Produkterne er både fri for sulfat, fosfat og parabener, hvilket også er en af grundene til at disse ryger direkte ind på første pladsen over mine foretrukne hårprodukter. 

Som I nok kan se på det nederste billede, har solet virkelig lysnet det forreste af mit hår hen over sommeren, så vi blev enige om, at når jeg kommer igen om tre ugers tid, vil vi forsøge at komme en smule farve i enkelte stedet for at få et naturligt spil og knap så kraftig en overgang mellem de to farver.
Men det skal jeg nok fortælle Jer mere om, når den tid kommer. 
Nu er jeg i hvert fald et skridt tættere på et sundt hår og har snart vinket farvel til alt hvad der hedder spaltede og slidte spidser. Yay! :)

Du kan også ringe og booke tid til en behandling hos Coiffure Diamond på tlf. 86405040.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar