fredag den 15. august 2014

Perfect Vacay

Hej på bloggen :) 
Så er jeg landet på dansk jord igen efter 10 helt igennem fantastiske dage på min yndlings ferieø; Ibiza. Vejret var perfekt, maden var i top og selskabet var endnu bedre. Jeg er helt vild med de smukke omgivelser man kan opleve i den gamle bydel "Dalt Vila" som ligger lige op til det sted hvor Mark's ferielejlighed er placeret. Stedet emmer af autentisk spansk steming med masser af små charmerende altaner, små snoede veje og den smukkeste udsigt over Ibiza havn. Det er et helt unikt sted som virkelig får mig til at slappe af og komme i det helt rigtige ferie-mode.

Med en hverdag toppakket med træning og (forholdsvis) sund kost er det virkelig rart at hive nogle dage ud af kalenderen til ren og skær afslapning, hvor der ikke skal tænkes på hvornår vække uret skal ringe om morgenen, hvordan næste måltid skal forberedes eller hvilken muskelgruppe der nu skal trænes. Det er dejligt at give lidt mere slip end normalt og bare nyde hinandens selskab med god mad og hygge. Når så jeg kommer hjem igen, er motivationen for at komme igang igen heldigvis hurtig at finde, fordi jeg kommer til at savne hverdagen og træningen når der går for lang tid. Men ti dage var helt tilpas, så er der nemlig heller ikke nogen dårlig samvittighed der venter når jeg kommer hjem igen - hvilket faktisk er det vigtigste :) Så alt i alt, blev det til en skøn skøn ferie med ham jeg aller bedst kan lide og et par gode venner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar