lørdag den 27. oktober 2012

Fart på ..



Kukkeluu ..

Sidder lige og får varmen og venter på min neglelak tørrer. Har lige været ude at se Mark spille fodbold og for hunde da hvor var det bare kooldt .. Brrr' 
Om en lille time skal jeg være ude af døren. Mark og hans partner Rasmus har nemlig 10 års jubilæum på Crazy Daisy Randers, hvilket vi fejrer i aften med spisning og fribar fra kl. 19.
Kl. 24 kommer Christian Brøns med sin guitar og giver os nogle melodier at synge med på. Glæder mig, kan mærke det bliver en god aften!

Må hellere hoppe i nogle klude og se at komme afsted. Vi blogges :)

....


De eneste to billeder jeg lige kunne støve op fra selve aftenen. I sofaen med de dejlige piger og så den lækre kagemand! Mums :o) Havde i alt min hast glemt kameraet på vej ud af døren, så desværre ingen billeder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar