fredag den 7. november 2014

Flashback Friday: J-day

I morgen er det præcis et år siden at jeg sidst sad i sengen i mit mest sørgelige, bagstive moment og spiste McDonalds efter en endt bartender-tjans til J-dag på Daisy. Jeg husker at det var hylende morsomt på selve aftenen, dagen efter not so much..

Alligevel har jeg takket ja til tilbuddet om at snuppe samme vagt igen i aften. Det er egentlig ikke fordi at jeg går synderligt meget op i J-dag eller øl i det hele taget, men denne dag er der alligevel altid garanteret god stemning og højt humør i byen. Jeg er endda blevet bedt om at lade cykel og bil blive hjemme og tage min ja-hat med - så jeg har en nogenlunde fornemmelse af hvordan det ender ..

Jeg fandt denne her video i gemmeren, som Mark havde filmet morgenen efter fordi han synes jeg var så ynkelig. Måske laver han en part 2 i morgen :-P












Ingen kommentarer:

Send en kommentar