fredag den 21. november 2014

Hår Guide: 3 Lette Steps til Bølget Hår


Redskaberne jeg bruger er: Et bølgejern fra HH Simonsen, en spids kam, en hårklemme og mine produkter fra Moroccanoil.
Som det aller første påfører jeg min varmebeskyttende styling spray fra Moroccanoil, som beskytter håret mod varmen fra bølgejernet, som kan komme op på 210 grader i løbet af no time. 
Derefter inddeler jeg håret i forskellige "afsnit" og klipser totterne fast oppe på hovedet, så det er lettere at komme ind og starte med det inderste af håret. Bølgejernet klemmes bare fast om håret og så arbejder man sig stille og roligt ned gennem lokkerne ved at holde varmepladerne omkring håret. 
Ved tredje step kommer jeg til den yderste del af håret, som naturligvis også får en tur igennem bølgejernet og derefter afslutter jeg med at kramme olien fra Moroccanoil ind i spidserne for at definere og skabe lidt struktur til bølgerne.
Når dette er gjort, er jeg færdig og resultatet er som I ser :-) 
Personligt kan jeg godt lide at kunne skabe et hurtigt og fint alternativ til de mere almindelige bløde krøller som jeg ofte laver med min glattejern. Så bølgejernet er klart en af mine yndlings stylere. Jeg håber at de af jer der har efterspurgt et par tips til hvordan frisuren laves, vil kunne bruge denne lille guide.

Ps. Jeg vil også lige tippe om at Coifurre Diamond lige nu har -15% på både dette HH Simonsen bølgejern som jeg bruger, samt andre udvalgte GHD stylere - så måske var det et oplagt julegaveønske til dig selv eller gaven til en du holder af :-)

/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar