onsdag den 19. november 2014

Simple Checks

Hej derude. 
Dagen i dag startede som så mange gange før, ud med at undervise Fitness Studiets søde og ihærdige træningstrolde. Det giver virkelig en god start på dagen. 
På hjemvejen har jeg lavet et sandt faux fur-kup, som jeg snart vil vise Jer herinde. Jeg er selv ovenud begejstret :D
Inden turen går i centeret igen i eftermiddag kan jeg lige nå at vise Jer denne her smukke ternede skjorte-sag fra mbyM. Efter min mening balancerer den perfekt mellem det afslappede og pæne og kan derfor både bruges til fint brug eller til en afslappet dag som i dag. Simple, klassiske tern er og bliver åbenbart et hit :-)

Når jeg er færdig med at undervise aftenens sidste hold i aften kl. 20 skal benene bare op i sofaen og så skal jeg se "Dicte", som jeg er blevet helt bidt af at se - og det er ellers sjældent det sker. Ha' en god dag!
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar