lørdag den 17. januar 2015

Fastelavnsboller

I går aftes havde jeg min søster forbi til hyggeaften og sleep-over. Vi besluttede os for at bage fastelavnsboller, så vi havde lidt at hygge med foran fjerneren sidst på aftenen :-)
Det blev til den helt grattede version, der på ingen måde blev ernæringsforbedret, men derimod både med remonce, vaniljecreme, chokoladestykker og naturligvis masser af chokolade glasur på toppen. 

Det er godt at der stadig er lidt tid til fastelavn, så jeg kan nå at øve mig i at lave dem ligeså pæne, som de smager godt. For nøj hvor var de lækre! Vi lavede selvfølgelig dobbelt portion, men det bliver vist ikke aktuelt at skulle fryse nogle ned alligevel, for de har hurtigt fået ben at gå på :-D

Lørdag sov vi længe, tog ned for at træne og bagefter hjem at spise hjemmelavet brunch. 
Jeg elsker virkelig søskende-hyggedage som disse :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar