onsdag den 21. januar 2015

Økologisk Chai Latte fra David Rio

Snevejret og januarkulden indbyder helt vildt til hyggeaftner i godt selskab med venner og familie. Men hjemme hos os er der sjældent kaffe på kanden, da hverken Mark eller jeg drikker det stærke, sorte stads. 
Til gengæld er vi begge to blevet helt vilde med Chai Latte, som jo gennem det seneste stykke tid er blevet mere og mere populært på de danske caféer rundt om i landet. 
Nu har jeg selv fået to skønne bøtter hjem af det originale chai-pulver fra David Rio, og flere af vores ellers kaffedrikkende gæster foretrækker nu også denne her cremede og smagsfulde drik - så tippet gives hermed videre :-)

Pulveret skal blot blandes op med enten varm mælk eller vand, afhængig af hvor tyk en konsistens man ønsker 
- easy-peasy, så har du dig en skøn kop Chai Latte.

Indtil nu har jeg prøvet den lyserøde sukker - og koffeinfri FLAMINGO VANILLA og den populære orange TIGER SPICE. Sødmen fra vanilje, kanel og kardemomme i den lyserøde variant, har indtil nu gjort sig til min umiddelbare favorit. Den næste jeg skal prøve bliver formentlig TORTOISE GREEN TEA med smagen af grøn thé. Jeg har vildt lyst til at bestille alle de forskellige smagsvarianter hjem med det samme og bare fylde køkkenskabene godt op! :D

I kan se det store og spændende udvalg på hjemmesiden lige her.

xoxo

2 kommentarer:

  1. Hey Emilie. Jeg håber at du nyder din chai latte. Jeg så lige dit billede på IG; du kan med fordel skumme lidt mælk og blande i - det giver en lidt mere cremet smag!
    Skriv endelig hvis du vil afprøve den grønne variant - den er ligeså rigtig god!
    Dbh, Christoffer fra David-Rio.dk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christoffer :-)
      Det gør jeg i hvert fald - og tak for tippet, det vil jeg helt sikkert prøve.

      Jeg kunne smadder godt tænke mig at prøve den grønne variant også, det kunne være så lækkert!

      Rigtig god weekend :-)

      Venlig hilsen Emilie

      Slet