søndag den 8. februar 2015

Minty Tones


For første gang i år, mærkede jeg en lille forårsfornemmelse, da jeg vågnede i morges. 
Jeg sov helt til klokken ni, så solen stod ind af vinduet og lyden af fuglefløjt i det fjerne gjorde mig lidt glad :-) 
Indefra var vejret super flot, men det var dog temmelig koldt, når blæsten lige tørnede frem ind i mellem. Alligevel trak jeg i et lille forårs-agtigt sæt fra Message i mint-farvede toner. Sammen med den lækre strik og frakke fra MbyM hoppede jeg i et par slidte girlfriend-jeans fra Global Funk. Modellen her er ikke lige så løs som den velkendte 'boyfriend-jeans' -og er efter min mening ret fed med et lille opsmøg i buksebenet. Det bliver en skarp kandidat til forårets yndlings bukser :-)
Min weekend blev lørdag tilbragt sammen med mine søde veninder, som var på visit fra København og i dag søndag inviterede min far mig en tur på Aros, for at se en udstilling af Michael Kvium. Begge dele super, super hyggeligt!
Det sidste af weekenden skal bruges sammen med Mark som netop har serveret hjemmelavede pandekager med nutella, jordbær og banan :-) Top dejlig weekend!


Jakke: MbyM / Strik: MbyM / Jeans: Global Funk / Støvler: Forever21 / Ur: Michael Kors

Dette indlæg er lavet i samarbejde med Message, Randers 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar