lørdag den 14. februar 2015

Min dom over Fifty Shades of Grey

I går kom aftenen, hvor jeg var inviteret ind at se Fifty Shades of Grey med tre skønne tøser i Aarhus.
Inden filmen spiste vi thai-mad på Kowloon i Frederiksgade og derefter blev de helt store slikposer blandet :-)
Lige så snart bøgerne udkom, skulle jeg naturligvis have alle tre med hjem, med det samme. Men jeg må ærligt indrømme at jeg kørte lidt død efter at have læst mig igennem det første bind og er ikke kommet længere siden. Så det passede vel fint nok ift. at denne filmatisering kun var over den første bog.
Selvom jeg gik ind i biografsalen uden de store forventninger til filmen, lykkedes det mig alligevel at blive en smule skuffet. Det giver mening hvorfor, så mange skuespillere eftersigende skulle have takket nej til rollerne i filmen, for gud hvor var den dog fesen. 

Der var flere scener, hvor jeg mest af alt synes det mindede om en dårlig parodi af bogen og virkelig ikke kunne holde grinet tilbage, fordi det var så dårligt skuespil. Med sådan en enorm hype omkring hele Christian Grey-mysteriet, håber jeg virkelig at de næstkommende film, bliver bare en anelse bedre og måske endda en smule mere lummer. For de var virkelig nærrige!

Vi forlod biografsalen med en fornemmelse der var mere flad, end den dag hvor Mark og jeg ved en fejl havde sat os ind i den forkerte biografsal..

Så med chance for at blive dybt upopulær blandt alle Fifty Shades of Grey-elskerne derude, 
kan jeg altså kun give første film 1 ud af 5 stjerner. Øv.


Godt at selskabet og aftenen var super hyggelig alligevel. 
Har I set filmen og hvad synes I om den?
xoxo Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar