onsdag den 18. februar 2015

New In

Hej piger, her får I lige et lille smugkig på tre af de nyeste tilføjelser til min garderobe. Jeg er allerede ellevild med dem alle, og glæder mig helt vildt til at tage dem ordentligt i brug her i weekenden :-)
 Tasken er den jeg bestilte fra Nelly.com forleden og som til forveksling kunne ligne den eftertragtede Chanel Boy Bag. For mig er denne her en fantastisk løsning, indtil jeg en dag får råd til at smide usandsynligt mange penge efter den ægte vare. 

 Derudover har jeg modtaget en super flot gave indeholdende to lækre items fra Nü by Staff's Spring 2015 kollektion. Den ene ting er en lang, lysegrå vest i det blødeste strudsepels (som I måske før har bemærket min svaghed for) og ved siden af, er der et par rå bukser med masser flotte detaljer. 
Så tusind tak for den fine gestus til Nü by Staff - jeg glæder mig så meget til at vise Jer det hele på. 
xoxo Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar