tirsdag den 26. november 2013

30 Dages Udfordring - Finally the End!

Hej søde bloglæsere.


Eftersom det blev en anelse usammenhængende og tog længere tid end først antaget, kan I nu få en lille opsummering, da jeg endelig har færdiggjort den pokkers 30 Dages Udfordring.

Jeg håber at I trods alt, fik et større indblik i min hverdag og min personlighed gennem denne stribe af indlæg :) 

Skulle I have lyst til at læse eller genlæse nogle af indlæggene kan de findes her:



dag 1: Mit sidste køb her
dag 2: 10 facts om mig her
dag 3: Noget eller nogen jeg savner her
dag 4: Mine fire yndlingssange lige nu her
dag 5: Mit seneste måltid her
dag 6: Et kig i mit klædeskab her
dag 7: Min livret her
dag 8: Hvad jeg laver når jeg er alene her
dag 9: Noget der gør mig glad her
dag 10: Et billede af mig selv taget i dag her
dag 11: Min make-up / neglelak i dag her
dag 12: Et billede af mig selv som barn her
dag 13: 5 ting jeg ønsker dig her
dag 14: Noget jeg er bange for her
dag 15: Mit værelse/ lejlighed her
dag 16: En sang / sanger jeg er træt af her
dag 17: 10 personer/ting jeg ville tage med på en øde ø her
dag 18: Noget jeg aldrig kommer til at gøre her
dag 19: En god oplevelse her
dag 20: Parfumen jeg bruger her
dag 21: Min værste vane her
dag 22: Et kendiscrush her
dag 23: Mit natbord her
dag 24: Mine yndlings tasker her
dag 25: Et kig i mit køleskab her
dag 26: Mit favoritprodukt lige nu her
dag 27: 5 ting jeg gerne vil opleve, inden jeg dør her
dag 28: Indholdet i min taske her
dag 29: 10 ting der gør mig glad her
dag 30: Den bedste ting jeg ejer her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar