torsdag den 7. november 2013

Throwback Thursday

"30 Dages Udfordring" - Dag 19
En god oplevelse


Gode oplevelse er noget af det jeg samler aller mest på og heldigvis har jeg også rigtig mange med i bagagen :)

Mit fokus i dette indlæg vælger jeg at lægge på grundlaget for denne blog, nemlig en rejse tilbage i 2011/2012. 
Bloggen her startede jeg jo, som nogen af jer måske kan huske, i forbindelse med en backpackerrejse i Asien og Indonesion sammen med min kæreste.

Rejsen begav vi os ud på i december 2011 og var hjemme igen i marts 2012. Vi tog bl.a. til Maldiverne, Thailand, Borneo, Bali, og Singapore. Jeg tænker tit tilbage på de mange gode oplevelser og planlægger indimellem hvor til og hvornår der bliver tid til en part 2. Her kan I få lov til at nyde et lille tilbageblik sammen med mig :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar