torsdag den 21. november 2013

On my Life-To Do List

"30 Dages Udfordring" - Dag 27
5 ting jeg gerne vil opleve inden jeg dør


1. Enhver piges prinsessedrøm inklusiv min. En dag at blive gift med den mand jeg elsker og holde et fantastisk overdådigt og romantisk bryllup.  

2. At udforske og opleve dele af verden som jeg endnu ikke har besøgt. På et tidspunkt drømmer jeg også om at hive en god lang periode ud af mit liv for at prøve et udenlandseventyr til et for mig, endnu ukendt sted. 


3. At slå sig ned et dejligt og trygt sted. Få et godt hjem og stifte min egen familie.

4. At opnå succes med de mål jeg sætter mig i mit liv. Karrieremæssigt såvel som træning og livsstil, venskaber og familie. Ren og skær lykke/glæde over noget jeg har opnået og skabt for mit eget liv.

5. At gøre nogle ting der tvinger mig ud af min comfort zone. Det kunne eksempelvis være at springe bungeejump eller prøve et faldskærmsudspring. Det gad jeg vildt godt. En anden ting jeg altid har drømt om at opleve er en luftballon-safari over Tanzanias jungle og vilde dyr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar