tirsdag den 5. november 2013

Inked Up


"30 Dages Udfordring" - Dag 18
Noget jeg aldrig kommer til at gøre

Da jeg så titlen på dette indlæg var min første ærlige tanke "jeg kommer aldrig til at skifte min kæreste ud", hvilket jeg også fristes til at skrive, men I vil nok mene, at det ville være en anelse for pladder-romatisk og lidt for meget sukker på toppen, så det slipper I for :)

I stedet for er der en anden ting som jeg er ret overbevist om at jeg aldrig kommer til at gøre. - Det er at blive tattoveret. 

Det betyder ikke at jeg ikke mener det kan være flot på andre, for det synes jeg bestemt. Jeg er nok bare ikke typen der får det lavet på egen krop. Personligt bliver jeg nok bare for hurtigt træt af ting og kan godt lide at udskifte mine accessories i stedet for :) 



Som I måske har bemærket har Mark en del tattoveringer på begge arme, så jeg fik lov til at vise jer nogle af mine yndlings figure han har fået lavet. Jeg kan godt lide at blækket i huden afspejler noget personlighed og historie og at der er noget mening bag, hvilket de fleste af Marks heldigvis også gør. 

Samtidig må de efter min mening gerne have en portion humor frem for alt det død-og-helved. Selv min mormor synes disse her er sjove og søde, så der er i virkeligheden ikke så meget bad-boy over min kaprings tattoveringer som det måske kunne se ud til på afstand :)haha
En dykkende Super Mario, Buddha, Micky Mouse på et surfboard, Yoshi, Et kys jeg har lavet og en lille sød Pluto.


Det er rart at jeg bare kan nøjes med at kigge på de fine 
tegninger og selv slippe for smerten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar