mandag den 4. november 2013

On a Lonely Island

"30 Dages Udfordring" - Dag 17
10 personer/ting jeg ville tage med på en øde ø

Hej læsere :) 
Tid til endnu et indlæg fra min "30 Dages Udfordring", som efterhånden har været pænt længe undervejs... Hvis jeg får en lignende blog-idé på et senere tidspunkt, må I meget gerne minde mig om hvor dårlig jeg har været til at overholde denne, inden jeg springer ud i en ny :)

But let's do this! Som udgangspunkt ville du aldrig høre mig takke nej til en tur på en øde ø og jeg kunne også hurtigt udfylde deltagerlisten med de 10 personer jeg helst ville have med som selskab. Men var spørgsmålet derimod hvilke 10 ting jeg ville pakke som det første, og som jeg ville have svært ved at undvære, er sagen lidt en anden. Jeg vælger også lige at se bort fra overlevelsesgenstande som tinstål, økse, reb og andet praktisk gejl :)



1. Mad og KAGE! - det vil jeg naturligvis være træt af at undvære.
2. Læbepomade - produktet som jeg er mest afhængig af og altid har på mig.
3. Et kamera - så kunne jeg få tiden til at gå med at tage nogle flotte billeder.
4. En tandbørste & tandpaste - temmelig uundværligt. 
5. En telefon - der skulle kunne ringe til alle dem derhjemme.
6. Dykkerudstyr - hvis jeg alligevel er omgivet af vand, kan dette ikke undværes!
7. En god bog - til tidsfordriv og underholdning.
8. Solbriller & solcreme - jeg satser jo på godt vejr :D
9. En laptop - ville blive skør, hvis ikke jeg kunne skrive mine tanker ned et sted.
10. En hængekøje - der skal jo også være plads til at nyde livet ;-)

- Ok, i virkeligheden fik I her et ret tamt og ligegyldigt indlæg, men jeg forsøger lige at holde mig til udfordringen, som jeg har fået, ved at besvare samtlige spørgsmål. Håber det går an :)

Kh. Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar