torsdag den 17. januar 2013

17.01.13


Lige et sent indlæg fra mig her inden sengetid :-) 
Min dag har været lidt travl men også super spændende. Jeg startede med en tur til en jobsamtale og en testfotografering i Aalborg, som jeg kan fortælle mere om i morgen. - kryds lige fingre for mig :o) Efter mødet blev der shoppet lidt forskellige nye lækkerier til gardaroben sammen med min veninde Trine.
Bagefter gik turen hjem til Randers og på job på Daisy, som i øvrigt åbner op med en ny og forbedret afterski afdeling i morgen fredag, som jeg glæder mig til at skænke de første kolde weissbier fra i morgen nat :-)
Til aften stod den på en times Bodyfit efterfulgt af en times træning med Trine & Maja i Fitness World. 


.. Og når man så kommer træt og sulten hjem fra træning og kæresten har tændt stearinlys i hele lejligheden og lavet lækkert aftensmad, må dagen siges at have været helt perfekt! :) 
Kan I sove rigtig dejligt, når I når der til.

Kh. Emilie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar