torsdag den 3. januar 2013

The countdown has begun

 Det er ikke kun kaldenderlyset i stuen der kun nåede at brænde ned til den 10. december, der minder mig om at tiden bare flyver afsted. En anden stor begivenhed som jeg længe har set frem til er nemlig også ved at være lige rundt om hjørnet. Nemlig Crazy Daisy's årlige skiferie som i år går til Salbach i Østrig! :D 
Jeg glæder mig helt sindsygt til at komme ud på skiene igen og mærke suset og forhåbentlig noget lækkert skivejr, som på billederne nedenfor. 

Billederne er et tilbageblik på nogle uvurderlige minder fra 2011 på skiferie i Bad Gastein i Østrig med nogle helt fantastiske venner og kollegaer. 










Det var i øvrigt også på den skiferie for to år siden at Mark & jeg officielt blev kærester <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar