lørdag den 26. januar 2013

26.01.13

Godaften på bloggen. 
Som tidligere nævnt skal jeg jo til galla awardshow med mit arbejde i morgen og glæder mig helt vildt! Sidst jeg var til galla var for 2 år siden da jeg gik i gymnasiet. Dengang havde jeg denne blå kjole på med langt slæb (hvilket i øvrigt var lidt upraktisk)- men fin var den i hvert fald! :-) 
Kjole-dilemmaet til i morgen hersker som sædvanlig, men jeg tror at jeg har truffet mit valg. Det får I at se i morgen. 
Nu vil jeg afsted ud og hygge med pigerne, vi skal i biografen og se "The Impossible", filmen om tsunamien der ramte Thailand i 2004. Må hellere huske et lommetørklæde.
 Ønsker jer en dejlig lørdag aften :-)

 Med verdens bedste kæreste!
.. og verdens bedste Bene!  


7 kommentarer:

  1. Hvor er din kjole fra?? Kan du evt. sende et link? :-)

    SvarSlet
  2. Kjolen bestilte jeg fra denne hjemmeside: www.lightinthebox.com :-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak! Vil du måske sende et direkte link? har lidt svært ved at finde den derinde :-)

    SvarSlet
  4. tror efterhånden at den er så gammel at den måske ikke er derinde længere, kan umiddelbart heller ikke lige finde den nemlig :-(

    SvarSlet
  5. er det måske den her?
    http://www.lightinthebox.com/a-line-one-shoulder-floor-length-chiffon-evening-dress_p205844.html

    SvarSlet
  6. eller den her?
    http://www.lightinthebox.com/Chiffon-Sheath--Column-One-Shoulder-Sweep-Train-Evening-Dress-inspired-by-Cat-Deeley-at-Emmy-Award--FSD0357-_p67975.html

    SvarSlet
  7. det er den sidste du linkede til :-) Fedt du fandt den!

    SvarSlet