fredag den 25. januar 2013

Forkælelses Fredag


Findes der nogen bedre måde at gå weekenden imøde på, end at starte med en gang selvforkælelse? :-) 
Det tvivler jeg på. 
I morges var jeg ude at få fikset neglene hos ColourCat, så de er klar til galla awardshowet på søndag med mit arbejde  :-) Jeg er helt tosset med de to funklende negle der blev overdynget med glitter og glimmer. Det er lige før at jeg får lyst til at slikke på dem så flotte de er ;o) Hæhæ.


Om lidt skal jeg ned til de søde piger i 5th avenue og have ordnet mit hår. Jeg glæder mig til at få lokkerne piftet lidt op, men er stadig lidt i tvivl om jeg skal fortsætte med det mørke eller om jeg skal et skridt nærmere det lyse igen? Jeg er altid så ubeslutsom på det punkt .. Men jeg er sikker på at Joan sørger for at det bliver super fint uanset hvad valget bliver :-)
Kan I have en dejlig fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar