mandag den 28. januar 2013

Galla Outfit

 Min smukke mand og jeg <3


 Negle lavet af ColourCat.

4 kommentarer:

  1. wow du er dælme lækker emilie ;)
    Hvor har du skaffet den lækker sag? -altså kjolen

    ps. MEGA GOD BLOG. ELSKER DEN (:

    SvarSlet
  2. Af hjertet tak! :-)
    Kjolen har jeg lånt af min søde veninde, der vist har købt den i Hamburg :-)
    dejligt at høre!

    SvarSlet
  3. Hej Emilie,
    tak for en fed blog!
    jeg har hørt, at du og nogle af dine veninder har en special aftale med cat, så hvad giver du for at få lavet dine negle, nu når i har sådan en aftale?

    ps. det ville være fedt, hvis du vil lave et indlæg med nogle mad tips og evt. hvad du spiser i løbet af en dag :)


    Mange hilsner københavneren

    SvarSlet
  4. Hej med dig :o)
    Tak fordi du læser med!
    Jeg er så heldig at få sponsoreret mine fine negle af ColourCat, men du vil kunne finde alle priser på hendes hjemmeside www.colourcat.dk
    - tak for tippet, det kan jeg sagtens lave til jer :-)

    Knus fra Emilie

    SvarSlet